Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Back to School - Project Life by Aliki

Καλημέρα!
Μπήκε και βγήκε ήδη ο Σεπτέμβρης και πλέον έχουμε  βρεί τους ρυθμούς σχολείου/διάβασμα/δραστηριότητες και φροντιστήρια! Φέτος είναι η τελευταία χρονιά του Αγγελου στο δημοτικό και απο του χρόνου και η Αννή νηπιαγωγείο! Ήθελα λοιπόν,  την εβδομάδα #37, δηλαδή 12-18 Σεπτ, να καταγράψω την σχέση του ενός και του άλλου με το 'σχολείο' τους. Κάθε τόσο ακολουθώ ένα θέμα στις εβδομάδες μου και όχι απλά την καταγραφή της καθημερινότητας η οποία μερικές φορές είναι η ίδια και οριακά βαρετή!

Ας αρχίσουμε με του Άγγελου...Εμπνεύστηκα απο τα χρώματα της φωτογραφίας του για το γκρί και ροζ και το κράτησα όσο πιο απλό γίνεται...Ταίριαξε τέλεια και η φωτογραφία του σχολείου του με την ροζ κολώνα...Συνέχισα το journalling και πίσω απο τις κάρτες και νομίζω οτι απο εδώ και πέρα θα γράφω μόνο πίσω απο τις φωτό και τις κάρτες, ίσως και να χρησιμοποιώ ταγκς, όσο και να λέτε οτι κάνω ωραία γράμματα εμένα δεν μου αρέσει καθόλου να τα βλέπω! Επίσης με την γραφομηχανή γράφεις πολύ πιο λίγα οπότε θα την χρησιμοποιώ για τίτλους και φράσεις-κλειδιά!





Της Αννής είναι απο πίσω...


...οπότε ίδια διαφάνεια και επειδή η φωτογραφία του σχολείου της ήταν μικρότερη πρόσθεσα στο πλάι ένα κομμάτι patterned paper και , μου ήρθε κουτί, πρόσθεσα και αγαπημένο flair button! Έμεινα στους ίδιους χρωματισμούς, αν και μπρος πίσω και όχι δίπλα δίπλα!, γιατί η μικρή θα με σκότωνε εαν διάλεγα κάποια άλλα χρώματα απο τα αγαπημένα της!χιχι! Και εδω,συνέχισα με journalling πίσω απο τις κάρτες, και πολύ λίγα διακοσμητικά!
Και επειδή μερικές φίλες με ρωτήσατε, πολλές κάρτες μου είναι απο υπόλοιπα patterned papers απο τον καιρό που έφτιαχνα συνθέσεις! Επίσης αγαπώ να φτιάχνω μόνη μου κάρτες με άσπρο cardstock και σφραγίδες! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε, απογεύματα χαλαρά με καφεδάκι ενώ τα παιδιά κάνουν τα μαθήματα τους...χαλαρωτικό και πολύ δημιουργικό! 

Δείξτε μας τι φτιάχνετε στην σελίδα του SnP και θα στείλω σε μία τυχερή μερικές χειροποίητες καρτούλες για το projectlife της!

Αυτά λοιπόν απο εμένα και αυτόν τον μηνα! Καλό φθινόπωρο σας εύχομαι, αν και σήμερα που ετοιμάζω αυτήν την ανάρτηση έχει 30 βαθμούς!
Τα λέμε τον επόμενο μήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου